Advent.

Nu är det snart första advent så det blir till att jul pynta lite här hemma. Fram med allt igen.
Idag var vi på frölunda torg och handlade dom första julklapparna, så nu har vi bara några kvar. Hoppades på att få hittat fler men det får vi ta itu med senare. Väntar på att pengarna ska komma in på kontot först sen shoppa.

På söndag är det Dop för lille Timmo. ska bli så mysigt. Ska hitta en fin present till han nu i dagarna. Men så svårt att hitta något bra. Tajmat dop med första advent.
Torsdag ska det nog bli att shoppa lite på gina tricot som har nyöppning på frölunda det är VIP-kväll från 18-21. kanske hittar mig en snygg klänning till nyår.

Nä nu ska jag hoppa in i duschen kanske ta mig ett bad?

Kram

Kommentarer
Postat av: Liv

nemen hej :) jag visste inte att du hade blogg, va kul.. Nu har jag en till och läsa :) allt bra med er?

Kram Liv

2009-12-18 @ 11:42:04
URL: http://livligaskutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0