Välkommen till min nya blogg!

Nu har jag följt med i stormen och skapat mig en egen blogg. Får se om detta är något för mig.
Jag heter Anna och är 21 år. Bor ihop med min Sambo Tommi 23 år och våran dotter Lea 8½ månad gammal född den 7 mars 2009. VI bor just nu i en 3:a på Norra Dragspelsgatan i Frölunda.
om dagarna händer det mycket när man är hemma med lillan, men självklart längtar jag tills jag ska börja jobba.
men så som det ser ut nu så är det lite si och så med jobb. men håller tummarna.

Vet inte riktigt hur jag ska börja med får väl skriva av mig lite.
Idag har jag och Lea varit på frölunda torg och strosat omkring, hittade en jättesöt tomteklänning till henne. Men ska vänta med att köpa den. Sen hittade jag en jättefin nyårsklänning men får se vad tommi tycker om den.
Vi gick runt och letade efter lite julklappar så nu vet jag lite vad jag ska köpa till alla.
Vi ska ju till sälen och fira jul, Leas första jul ska bli såå mysigt. Pulkan är redan köpt sen ett par veckor tillbaka.

kom och tänka på det igår att snart fyller Lea 1år, det är bara 3½månad kvar. herregud vad tiden går fort.
Lea ska snart få en til kusin hennes 4:e kusin ska enligt BF komma den 27:e februari. Vi längtar jättemycket.

snart är det dags att sätta igång med att fixa maten, idag blir det kyckling och pasta sallad :) Gott!

Lea Busar för fullt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0