Helt galet!

Tiden har gått snabbt och jag har glömt av att blogga. Skriver lite när jag känner för det. Nu är det bara 26 dagar kvar tills Våran lilla söta prinsessa Lea blir 1år. Känns helt overkligt. Just nu så kan jag bara inte förstå att tiden gått så snabbt det känndes som att det var igår som hon lärde sig att krypa. Nu springer hon fram hela tiden finns inget stopp för henne. Sen har jag gått och fått mig ett Extrajobb :D Är sååå otroligt glad för det. Jobbar bara lite då och då men det kommer nog komma in lite extra pengar i kassan vilket vi behöver, inget är gratis här i världen. Lea växer så snabbt måste köpa nya kläder hon behöver storlek 86. Man får handla kläderna på Barnavdelning inte baby. Nu slutar snart tommi jobbet, ska vänta in han och sen så ska vi laga mat. Blir att lägga mig tidigt idag ska upp och jobba imorgon. KRAM

Kommentarer
Postat av: Grynet mamma till lille Vidar

Haha vilken söt bild ^^



Ja ni är så välkomna upp :)Vi flyttar ju dessutom om två veckor så det får bli som en invigning :)

Kram

2010-02-13 @ 21:04:39
URL: http://grynis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0