10 Månader.

Idag blev Lea en stor tjej 10 månader. När man tänker tillbaka i tiden då man gick där med magen i vädret och det känndes som en evighet innan man skulle få se vad som gömt sig i magen under dessa 9månader. Nu har det gått 10 månader och tiden har bara rusat iväg. Men mycket har hänt Lea har lärt sig så mycket. Sitta själv krypa stå upp två ord "titta" och "där" Gå det är ju bara några stolpar om vad hon har lärt sig och vad hon kan. Och det väntas ännu mer. Kan ibland inte förstå att hon redan är så stor att hon kan gå. Satt nyss ner och fyllde i papper om dagisplats. Herregud om allt går som det ska och det inte blir längre väntetid än 4 månader så börjar hon dagis redan i April. och i mars fyller hon 1år. Nu ska jag gå och förbereda att sortera upp tvätten som ska tvättas imorgon. Och sen ska jag försöka bestämma mig hur jag ska klippa mig... Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0